Rosa bad...

Sådär jag... nu har jag shoppat i ntje och mumsat lunch på Mc donalds med fam solder, vi skulle ha lekt i lekrymden men dom flyttar så det blidde inget.. men vi är inte  bittra, neeejda!! 

 Nu väntar ett rosa bubbelbad, rakning av ludenben, hårdspackel och sen röda blåsan på ;)
Party idag..*puuuhhh* Elin har fyllt år så hon ska ha party i golfrestaurangen, wiihhooooo!!!

Först ska jag och Sandra hem till Helena och ta en fördrink, myspys!!!

Nehe ni nu måste jag sätta fart så att fransarna sitter på ögat och ingen annan stanns för att jag stressar hahahahahahaha, vill ju INTE skämma ut Elin;)


Skulle bli en bild på Elin men det gick ju såklart inte...fick bli en på C i rosa bad :D

Håll tummarna för att jag inte spyr tarmarna ur mig imorgon :D

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Izabella

Jobbar ju typ hela tiden.. men nästa vecka så jobbar jag kväll både mån och onsdag & ledig på fredag! _Ifall du kan någon av dem dagarna! :)

2010-10-05 @ 22:10:02
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0