Tummen ur r...n!

Fetaostfyllda köttfärsbiffar med kokt potatis och sås gjord på självplockade svampar, ja, gissa vart ifrån... Nääää fy tusan va äckligt... Det där tar jag tillbaks ;D Från SKOGEN såklart!!!
Iaf, det bjöd jag min kära syster på idag!

Av min kära kollega Merja fick jag idag en härlig påse äpplen, så otroligt goda och dekorativa, vill ju knappt nalla från fatet.

Har nu gaskat upp mig och tagit kort på köket, lilla hallen och garderobsväggen i sovrummet :)
"Piffet" är ju inte klart och det är förbannat svårt att hitta saker fina nog att bo här ;P

*förresten, är det nån som har fetknopps flugor inne just nu?.. har 3 st irriterande*


Är ni beredda???...*dadadaaaaaaaa*



 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger som han i "glada hudik" :MEN GUuUuUD,så fint/tantalonan

2010-10-14 @ 20:29:05
Postat av: enda

Men verkligen Inga! JÄTTEfint babe!;) Det har ni gjort bra! Kram enda

2010-10-14 @ 22:48:17
Postat av: Therese

Jag är inte avis alls... Faaan så fint! Älskar de vita kaklet i köket, de gjorde hela köket! Nu tycker jag du fixar omsorgsbjudning så man får se de live! Trevlig helg Inga!

2010-10-14 @ 23:55:37
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: annika

ånn ni har så fint!!! jätte roligt att se..:D

2010-10-15 @ 19:28:42
Postat av: natti

sÅÅÅ jävla snygg ni har det =) ser skumpan där i köket också =) puss

2010-10-17 @ 12:00:43
Postat av: jojo

Jättefint! Har du varit på Villa o Fritid i Rosersberg?

2010-10-17 @ 20:33:33
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0