Rimbo Marknad!!

Igår bokade jag ÄNTLIGEN in hotelletnatten som Jocke fick i julklapp av mig, kommer ni ihåg?? Smartboxen!
Valde Best western time hotell i vasastan, Nice ska d bli... bara vi 2, bastu, relax.... ohlala!!
Sen tänkte jag ju oxå passa på att shoppa i lugn och ro och mumsa middag utan att behöva resa  mig 1 enda gång , om jag inte själv vill förstås :D

LÄNGTAR!!!

Nu väntar dusch, lunch och sen marknad med Fia och barnen!! 

Om jag orkar ska jag göra att inlägg senare.. men efter varje marknad lyckas jag alltid må ILLA, antingen har jag åkt för mycket karusell , ätit för mycket eller luktat på fööör mycket pruttspray ;) 


*bilden är lånad från deras hemsida;)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0