Men FÖRLÅT..!!

Ok jag får be om ursäkt, några timmar sa jag och det blev snarare ett dygn hahahahahahah!!

Jag har fortfarande hjärtklappning..(?) men huvudvärken är borta, skööönt!!
skit samma, jag va tvungen att åka och köpa lekkläder till Char-lee, ok att hon har varit sjukt snygg i sina coola stövlar och tajts MEN...hon måste ju vara varm oxå..!
Köpte Tretorn fodrade gummistövlar och adidas goretex dojor, pop överdragsbrallor och sen ett par schyssta skor till moi! ;)

Köket när det va halvfärdigt...får ingen bra bild med min kamera!!
Ska be Jocke om hjälp ikväll :D


Matbordet och dom vackra stolarna ;P



NÅ va tycks så här långt???


Kommentarer
Postat av: Izabella

U n d e r b a r t! Kan vi inte boka en dag vi kan ses, så jag får komma o kolla! :)

2010-10-01 @ 20:14:27
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0