Lavendel hjärtan!

Skrotade runt på spriida när min faster plötsligt dök upp:) vi sprang upp till lokalen där hon ska ha sin butik, nytt och gammalt, kläder, väskor, skor mm -TOPPFRÄSCHT såklart, hon är ju en otroligt duktig, konstnärlig, och fanstastisk person, vet att hennes idé kommer att bli en hit!
Butiken kommer att öppna i början på November*tror det va den 1* och den ligger mittemot Ntje kyrka, jag kommer iaf att fynda där!!! Har ni kläder, skor el nån väska ni inte behöver längre, varför inte gå dit och sälj dem?

Iaf, sen åkte vi hem till henne.. har inte varit där sen dom byggt om och målat om huset!! Säger bara WOW, sooo nice!



Just det, köpte lavendel hjärtan idag  char-lee fick välja sitt och jag valde mitt!! Har nu hängt in dom i våra garderober... Jocke vill inte ha något, guud va konstigt!

Storhandlingen blev av tillslut och nu känns soffan som "the right place" iaf för mig, det är jag värd efter allt shopping slit ;D

Ni då?

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får berätta mer sen när butiken öppnar:) Jag är nyfis!



2010-10-11 @ 21:33:12
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: jojo

Jag blir väldigt nyfiken!

2010-10-12 @ 09:53:04
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0