It´s a banana!!

Nu förstår jag varför jag blev så bakis när vi hade party här hemma....jag va ju inte van ;) men efter helgens bravader *söm fö va RÅÅÅÅÅÅ kul* så hade jag knappt huvudvärk;P
Ni ser, med lite vana ordnar allt sig... så nu tänker jag tuta vin every day!!!! Hahahahahah NEEEJ skoja bara juh.

Imorgon är det Rimbo Marknad, då jäklar ska der smarras godis, köpas strumpor och åkas karusell..och herreguud jag höll på att glömma langos ätandet!! *hallååå*

Bjussar på en liten smygtitt i det nya sovrummet!! Absolut inte färdigt, behövs piff!! Men en bra början;)

Peace friends

Före



Efter

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser fint ut! Gillar "brädorna" på väggen. Så ska jag oxå ha när jag får hus.. :)

2010-10-08 @ 18:55:44
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0