FET!!

Fet och påklädd tog jag mig ner till jympan, Fia`s pass skulle jag ÄNTLIGEN prova...
Med påklädd menar jag tjocktröja över 2 linnen så att ingen skulle se min fläskiga kropp!!*och byxor men det förstår ni redan;)*
När halva passet gått ser jag att FIA hånler mot mig, hon ser att jag håller på att DÖÖÖ, och det är MER kvar!!
Hon hånler för att hon vet att passet är ett jävla pain in the as pass, tufft som tusan och jag har tröja på mig!!
JA det va ju kul...
Men jag överlevde, och körde lite yoga efter i 60 min, nu ska fläsket brinna!!!

Nu måste jag vila....
Bye

Kommentarer
Postat av: Saluki*

Men Shit!! Trodde aldrig att du skulle springa runt med Värsta Vinter outfiten under hela Passet, trodde inte att du skulle orka - Jag hade DÖTT efter första låten...* HaHa

2010-10-20 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0