En bal på slottet!

Måste erkänna att jag är liite avis på min Man´s jobb!
Några exempel på varför:
*Han får sitta nära snygga människor, som luktar gott *nästan jämt;P*
*Gå ner på intima ställen..
*Få svimmande damer i armarna..*jag vill ha en MAN*
*Prata en massa skit* JAG ÄLSKAR DET*
*Han får folk att lida:)
*Han får dom snygga!

Okej mitt jobb da:
*Det där med intima ställen är inget att orda om!! *punkt*
*Luktar inge vidare
*Torka skit, guuud det är så KUL!
*Prata skit...när jag hinner! Sitter mest på sjukhuset och luktar skit!
*Klart att dom människorna är vackra, men på sitt sätt lixom!
*Få hörsel problem!!
*Ont i kroppen, och knoppen!




Ja, vad är en bal på slottet???? :D

Kan ni gissa vilka yrken vi har???
*Ni som vet ..shhhh*




Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha. Du är så sjuk kvinna!!!!



Ja, kommer nog bli jättefint, ville ha så förra året med men hittade inga siffor när jag kom på det. Men i år så! Fotöljen är kanske inte den snyggaste, men den är väldigt bra och tar liten plats:)

Trevlig helg!

2010-10-28 @ 22:37:13
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0