1, 2 lets go!!

Idag står lunch på Cissis med fam solder och sen Ntje och storhandling på tur..måste nog lämna in 2 par sövlar till skomakaren oxå, och byta mina kilklacks stövletter där dragkedjan e helt sönder!! Ta en sväng på spriida och se vad jag vill ha, fick ju presentkort där på partyt , like it alot!!!

C vakande 5 inatt *ehh ja det är NATT* -mamma bajsa..., ok lets go!!
Hon vaknade 4 gånger till och ville kakka.. sen sov vi till 8.15. UNDERBART!!
Verkar inte ha ont i magen, det är nog all hämt mat hon och jocke ätit när jag jobbat :D.. *håll tummarna*

OOOPPPS!! Ser att vi börjar få liite brådis om vi ska hinna till 11.30, vi båda sitter här i pyjamaser!



Men GUUD har Char-lee fångat en VAL??... Neeej, det va ju bara jag ;P



Soo long guys! Have a great day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0