Hello Kitty!

Idag kan ni kalla mig stelben...ooooo lagom mallig idag, nopp:S och jag vet att det bara blir värre , som tur e är det redan onsdag imorgon och det betyder träning:D
Mer träning är det enda som verkligen fungerar mot träningsvärk..! Iaf på mig:D

Sitter och skrattar för mig själv...Barn kan verkligen vara roliga, Char-lee snappar upp allt man säger och man får verkligen vakta tungan...Hon har iaf inte sagt fan än:D det är ett ord som jag använder ganska flitigt hahaha!

titt = shit
Det säger hon ibland...fast det är Jockes fel:P

Det finns så otroligt vänliga och givmilda människor..
Tack Paula för dom fina sakerna som Char-lee fått! *hon blir otroligt bortskämd:)*
Cool och söt döskalle klänning, en hello kitty plånbok och en super gullig mjuk filur:)

Käkar bacon och dricker vatten..det är mitt kvälls smask!
Nu till soffan och krypa ner under täcket...Det kallar jag livskvalitet ;)

Pussilago *smack*




Kommentarer
Postat av: Saluki*

Va Rara Dom Är, Bortskämd Ska Man Vara I Den Åldern...*

2010-03-10 @ 08:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0