Nu säljer jag typ allt!

Har 1 sak att säga och det är KAOS..det ser ut som en affär här hemma..Och med min vanliga tur så va ingenting som jag trodde! Trodde jag köpte Skiphop väskan för singel vagnen..men nopp köpte den för tvillingar:D
så nu ska den säljas!
Ingen solskyddsdräkt va med heller men MYCKET annat!
Så nu tänker jag sälja!

Set i 4 delar, sänghimmel, spjälskydd, påslakan, örngott.  Ord pris 795:-  Mitt pris 600:-

Flickpaket strl 50/56  7 st kortarm body, 5 st långarmbody  1 snuttefilt, påslakan till vagn/vagga.  1 pyjamas, 2 bandanas, 2 dreggellappar.  350:-2 st Levis tröjor, girlsmodell.  1 strl 3 år  1 st 4 år  Men dom är väldigt små i storlekarnaEskimo skor strl 29  Ord pris 395:-  Pris 250:-Fleece fodrat regsnställ strl 98  Ordpris 399:-  Pris 250:-Skiphop väska ord pris 1049:-  Pris 800:-

 

Har MYCKET mer och allt är nytt!

Vill någon ha nått spec, fråga;)


Kommentarer
Postat av: natti

Men LINDA vad grejer du har =)

2010-03-04 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0