Swim swim...

Super mysig dag igår, promis i solen, fika och sen shopping och lunch!
Vi har en fantastisk presentaffär där det säljs FINA saker, jag hittade fönsterlamor och en söt krona att hänga i fönstret :) Jag e glad..

Köpte oxå ett tros-linne set i prinsess stil såklart till C och en vax kaka "clean cotton" yammieee...


Idag funderar vi på att åka till fyrishov och bada, det är super kul där, och jag får användning för 1 av mina bikinis;) blir nog den korallfärgade med volang! Den e apsnygg!!

Körde mamma till en 50-års fest igår, hon va sååå fin!!!! Jag och C va med när hon skulle kläs på och med oss hade vi Sandra på tel:D
Japp här e HELA tjejligan me o bestämmer hahahahahhaha! *vaddå tajkon family?*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0