SNOR SOM GÖR ONT!!!!!

En blå himmel , wiiii.. då tar jag Char-lee i pulkan och hämtar posten! Puhhhh.. vad det va jobbigt!*både för mig och C, hon satt o halvsov och sa köööjjj, väldigt tyst!*

Tror att jag har fått bihåleinflamation...Nu ska jag berätta något äckligt! Snoret är NEON GUL/GRÖNT! *Ryser*
On imellan ögonbrynen...det här blir ju bara bättre!!!!!!!

Ok nu skiter vi i mig en stund, Char-lee säger ju så roliga saker hela tiden några jag kan komma ihåg just nu är:

Lilla kåkit!        *linda tråkigt*
saka bläää       *smakar blää*
Mamma gå dit! *mamma kom hit*
Mom dit           *kom hit*
Mussa              *pussa*
Alldig mamma  *alldrig mamma*

Sen säger hon em milijon ord och meningar till.. men det här va det jag kom på nu:D


Kommentarer
Postat av: Jajja

Inte Läckert Linda!

awww söta lilla C,, Så dutti :)

2010-03-02 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0