Panos Emporio

Jag vill börja med att skriva att min älskade syster inte vann själva tävlingen, men vi är inte ledsna för det :) Herreguuud det är ju inte varje dag man får visa upp sig i bikini mitt i vintern;)
O i ett köpcentrum dessutom....

Det här är bilder som mamma tog med min mobil... *jag fick ju inte ledigt:(*
Mamma är ju inte världens foto proffs men men:D

Det bästa med Sandras kropp är att den är 100% träningsfri och obantad..OTROLIGT! Japp, det är hon som ärvt dom bästa kroppsgenerna..men jag är inte bitter..nej da....

Se och njut gott folk!
Här är hon .... Otroligt vackra sandra, du är BÄST!



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken babe! Skulle vara "kul" att stå bredvid den kvinnan.. jag är oxå obantad och otränad. HAHAHA

2010-03-14 @ 21:24:49
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad läckert! =) Världens finaste Sandra.

2010-03-15 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0