MJÖLKSYRA....!!!

Det är hårt att komma igång igen efter sjukdom, skivstångspasset kändes MYCKET tyngre och inte minst spinningen efter passet..!! Men det är BRA, det ska ju kännas! *puuuh*
Känns oxå att mitt kolhydrat intag inte varit högt idag, det ska ju inte vara det med LCHF metoden... flimmrar liiite framför ögonen när jag tränar:D
fast svimmar jag inte så är det helt ok!...ja, lite måste man ju offra för att komma i bikinin ;)

Jobbat idag, känns skönt att vara tillbaka *Och imorse va älskade Merja där oxå:) kuuul*
Nytt schema fom 1 mars, min första dag idag dock pga sjukdom förra veckan, verkar sjukt bra! Jenny har tänkt på allt verkar det som!

Char-lee har haft farmor och farfar här idag, hon har verkligen många som bryr sig om henne.... tänk va bra hon har det!

Nu ska jag försöka värma kött och smaska i mig det!

*ska bara klara av att resa mig först*

En skakig Linda säger puss och kram, ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0