Media Go..

Långledig..!!:D eller ja iaf till mån 07.00, då är det dax igen. Men visst är det lååångt dit?

På lördag ska jag, Bella Luzia och Sandra ha tjejkväll hemma hos Sandra, hon ska laga mat och vi ska lata oss!! Jag gillar sånt*vem gör det inte;)*
Sen blir det nog Norrtälje city;) och Teatern, double douce ska spela live där... Men vilka är det??? *Håll tummarna för att det är allt annat än gammeldans*

Imorgon ska jag Sandra och C till täby C, måste förbi Vallentuna och köpa Sugarpaste till tårtan nästa fredag, har fått order om att fixa tårtan:D

Dagis ringde 30 min innan jag slutade och berättade att C haft diarre.. Men har inte märkt någonting mer så håll tummarna, därimot klagar hon på ont i knät..!!! Det började nu på kvällen, hon haltar runt och verkar ha on, hukar sig när hon gått några steg.. vad kan det vara? syns inget på knät, kanske växtvärk? *det kom mormor jana på, jag målar upp en amputions scen..!!*


GODIS sugen som faaaan, har stått emot GODA saker idag och känner att jag måste ha nått gott NU!! Ska doppa ost i te*det får jag mumsa med LCHF vettu..;P*

Har inte hittat mina bilder ÄN.. Nån som har Media Go och som vet vart dom tagit vägen.. inte kan dom bara försvinna??
 
Mys och Nyp

Kommentarer
Postat av: Therese

Media Go? Va e de? Aldrig hört..



Emma o jag ska oxå till centrum imorgon, kanske att vi ses denna gång!

2010-03-25 @ 19:58:29
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0