Home again!

Då var man hemma igen...alltid så ledsamt på något sätt att åka hem:(
Fast vi kan ju inte stanna för evigt, eller?:D


3 dagar med tårtätande har gjort sitt!! Det va förra veckans LCHF det, hehehe!

Imorgon är det jobb igen ÅÅÅÅHHHHH... älskar faktiskt mitt arbete och har faktiskt saknat att jobba! Gud vad jag hatar att va hemma! *om det inte är semester, då känns det förtjänat lixom*

Ska TRÄNA imorgon oxå.. måste nog boka passet idag, blir jag utan imorgon DÖR jag!

*kom på en rolig sak, Zammie hade  ett par skinhandskar på sig när han hoppade runt i snön , Char-lee trodde att det var dom som gjorde allt det roliga och så snart han tog av sig dom skulle hon ha dom...då slängde hon sig i snön och lekte:D*

*Mormor, TACK för allt!, Love u*

 

Min älskade mormor

En otroligt vacker tapet som mormor har hemma!


Kommentarer
Postat av: annika

va härligt ni ser ut att haft de i helgen! skönt med en mini semester :D i väntan på bali......

2010-03-07 @ 18:42:43
Postat av: Saluki

Vackraste Mormor*

2010-03-08 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0