My sister is fantastic!!

My sister made dinner for us:D im soooo happy!!
Skönt att få sätta sig och äta så snart man kommer innanför dörren...I LIKE!!

Korvstroganoff och ris, good sallad och fetaost, hur låter det???

Jobbar min enda kväll *förutom helg kvällarna* imorgon sen leeedig helg!
Ska bli OTROLIGT skönt att få vara ledig, känner att det har varit liiiite mycket på jobbet nu, behöver återhämtning NU!
Börjar inte förrän 15 imorgon..då tänker ni.. Ja men då får du ju vila!! Hehehehe NOPP kl 10.00 pip ska jag till mödravården på inskrivning 1 och 1.5 timme skulle det ta:S
Sen hämta Char-lee som Sandra passar, äta lunch, få C att sova... Till dagis kl 14.30 och ha utvecklingssamtal och sen till jobbet;)
Tänkte nog hinna med en städrunda i huset oxå..det är ett måste!

Men i helgen är jag ju ledig...iaf från jobbet:D

*Just det C fick en ny cyckel igår..SÅÅÅÅÅ fin!!* Visar bild imorgon*

Nu dör jag Kraaam

Kommentarer
Postat av: Saluki*

BÄSTA!! Tack för Lunchen Sis* Kommer tänka på dig senare ikväll, nästa gång måste då med!! /XxX

2010-06-11 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0