JOBBHELG!

Nu är jobbhelgens 24 timmar ÄNTLIGEN över, det har varit en tuff helg....Men det har ju varit fiiint väder så det höll mitt tålamod ganska stabilt hehehehehe!!!

När jag ska lägga in bilder så klickar jag "överför" på 1 och 1... det tar ju en EVIGHEEET.. kan ju inte vara möjligt att man ska göra så!!
Därför har jag inte lagt in bilder från Jockes mobil än... och jag orkar INTE det nu!
Tänk er 300 tryck med seeeg data hahahahahha...nej så kul orkar jag ju inte ha nu;)

Tänker gräva ner mig till imorgon, då vet jag att jag vaknar och är återhämtad:D

Återkommer då med liiiite trevligare saker att prata om!!

Hoppas att ni njutit riktigt av den underbart sommriga helgen!

ZZzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0