YinG och YanG!?

Japp då målar vi golvet svart och vitt...!!! Som TUR va i den gammla delen av huset!.. Den här gången låg jag inte och sov..utan satt i telefon:D
Men det blev en mycket vacker konst i form av ying och yang?!?

Idag ska jag rensa mina garderober... och då menar jag verkligen rensa*tror jag, har lite separationsångest*
Det råder kaos i dom.., det är antingen en mus eller Char-lee som stökat till där...för det kan ju inte vara JAG;D..!!! Det va inte länge sen jag rensade ut 2 sopsäckar..Hur många plagg använder jag igentligen..??..

Nej, nu ska jag "smida medans järnet är varmt";)
Snart kommer Sandra..då ska jag nog sätta henne i jobb oxå...*hehehe*

Hörs sen!

ying och yang?
Lovely...Hälften av alla klänningar ligger ju instoppade ..inte hängda...

Kommentarer
Postat av: Therese

Shit. Haha. Gick det att ta bort?



Jag rensade härom dagen, så nu hittar man det man ska ha och lite till!:)

2010-01-21 @ 14:15:15
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0