Wiiiiiiiiiiiii

Äntligen lite action i mitt/vårat liv..*jag och C höll på att gå varann på nerverna ORDENTLIGT!*

Dagen började med att jag låg i soffan och "vilade"*sov*, C passade då *såklart* att hitta vätseersättningen och hälla ut MASSOR på golven i huset!*då önskade jag mig tillbaka i liiilla huset igen;)*
Ja, jag får ju skylla mig själv liiite när jag e en sådant slappo!..

Vi åkte in till Njte för svinis vaccineringen, väl där va älskade C som ett ljus:D*då va hon lik mig*.. Och som vanligt efter sprutor visar hon på fel ben efteråt.. sååå ont gör det;)

Sen åkte vi till Lekrymden och brännde  både kalorier och energi!!! Vi hade SÅÅÅÅÅÅÅ KUUUUL!
Char-lee, Inez, Fia, Otis och Jag röjde runt, hoppade i borgen*varning för framfall*, sprang upp och ner och åkte rutchkana, kröp i gångarna och åt korv och glass:D

Tack för en helt underbar dag fam Solder:) Det här behövde vi!

Ja, jag förstår inte varför Rimbo kallas sveriges största öppna anstalt!!..
Igår när jag hoppade ur bilen på konsum parkeringen, hade jag som vanligt mobilen i knät.. och som vanligt oxå glömt bort att den låg där.. springer in och handlar, hoppar in i bilen och åker hem igen.. letar efter den i fickan när jag kommit in.. Och får PANIK... kan det vara så att jag tappat den IGEN???!!!! Kör järnet ner igen och hittar den lilla Sation i snön!!!!!

Ja, och det här va ju inte 1:A gången!!! Men den lilla rackaren ligger alltid kvar..!! Det är häftigt tycker jag..*nej nu MÅSTE det bli ordning på mig*
ALLA i Rimbo är ju såååå ärliga;)

Nu ska vi titta på LET´S DANCE och käka godis;)*kanske blir det en schottis här;)*

Trevlig kväll!

Fia och Otis!wwwiiiiiChar-lee ville INTE va me på kort..men mamma Linda VILL..*psyko*


Kommentarer
Postat av: Saluki

Förutom alla mental Patienter, Alkisar och Acke som springer runt och för pestar Miljön så är Rimbo helt UNDERBART..

2010-01-15 @ 21:19:10
Postat av: enda

Hold your horses..Spara på krutet, små barn =små problem, stora barn= stora problem... Char-Lee verkar vara ängeln själv ju;)

Men du är ju för dråplig, verkar ha lika tur som mig att få tillbaka grejerna, min favvoplats för plånkan är dock PÅ biltaket. Alltid lika intressant att se hur långt den kommit innan den som hittar den finner den;)

2010-01-15 @ 21:55:34
Postat av: gravid

vilken fin blogg

2010-01-20 @ 10:04:59
URL: http://biologiskaklockan.bebbeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0