Sweet sunday!

Slänger ín bilder som får förklara dagen, en fantastisk dag med allt från fika hos mammi, Mina bröder krigar som vanligt och Char-lee hänger på...*hmm hoppas att hon inte börjar välta barn på dagis i morgon:S* 
SUBWAY efteråt och skulle äta middag, men ÄRLIGT vad är det för luft dom serverar? Blir ju inte mätt, känns knappt i min håla..e liiite bitter faktiskt*skit mat*
Bingolotto spel, men inte tillstymmelse till vinst*fast det va väääldigt nära:D*

Min älskade mor hade köpt fiiiina armband till Char-lee*ett med små söööta sköldpaddor på, men det hade mamma missat, hehehe man blir lite blind när man blir äldre va?:D*

Just nu i köldhålan har vi - 19.6, brrrrrr lixom liiite för kallt:D

Godnatt!

Mormor har bakat äppelkaka:P *mums*MIN älskade mamma!Mina bröder har krig, och Char-lee hänger på!Mormor har köpt FINA armband till CArmbanden som e heelt sjukt snyggaKrigarnaC fick örhänge:D *Tyyyp;)*I bollhavetSMILE

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. jag säger desamma!!:D



Subway är bara luft.

2010-01-31 @ 21:49:28
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0