Pay Back Time!

Imorgon är det "pay back time" eller...*tyyp* Tänkte ta med min kära syster Sandra och käka lunch!*Char-lee har ju sussat där i helgen*
Det ska bli SKÖÖÖNT att bara sitta där vi 2, och prata en massa skit om allt och inget!..*kom på att jag vill att vi åker till gotland v 29, stockholms veckan:D*

Luzia miiiii kompis kommer hem efter 1 månads stek i Brazilien *om jag e AVIS näääääää;)*
Så på Tisdag morgon är det jag*och Char-lee* som plingar hysteriskt på deras dörr:D
Har LÄNGTAT!

Knyckte en plats på skivstång imorgon, ska lägga på ordentligt då *tror jag, vi får se...:D*
Om jag bara får träningsvärk i *eller säger man PÅ?* vissa muskler, då betyder väl det att man MÅSTE lägga på mer? Eller?

Godnatt *puss*



Systrarna C *nästan alla;)*

Kommentarer
Postat av: enda

Tänk på att det är inte vikterna som är det viktigaste, det är tekninken! Du får minst lika mkt träningsvärk av rätt teknik ist för att stressa upp på höga kilos;)

2010-01-24 @ 22:21:04
Postat av: Izabella

VI SES DÄR!! äe nog där innan halv sex för kommer dirtekt från skolan.. men se you there! :)

2010-01-24 @ 22:47:48
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Antar att det var du som slängde in en kommentar igår ikväll?



Har du fått gå hem från kaoset nu? Själv är jag så glad över att vakna upp hemma i min säng!!

2010-01-25 @ 10:55:37
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0