Och VINNAREN är..

Hmmmm...*harkel*
*harkel*
*harkel*

OKEJ da.. vinnaren av pepparkakshus pimpen är* väääldigt motvilligt att erkänna detta* Sandra!.. Hennes hus va faktiskt jätte fiint..*om mitt bara inte gått sönder*
Så nu så glömmer vi det!*punkt slut*

Denna dag har inte varit min bästa.. KALLT ute och lite krasslig inne..Men så e livet ibland!

Kom på att jag MÅSTE åka och handla kläder till Char-lee i helgen.. hon har ju för fasen fläckat ner typ ALLT!

Imorgon ska jag jobba, skönt att det snart är fredag och ledig helg, vill ha LEDIGT nu.. skulle oxå kännas bra att få bli riktigt sjuk.. är lagom irriterande när man känner sig hängig men skiten inte bryter ut!

Nej nu skiter jag i er för idag! GOOD BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0