Nån som vill ha några klänningar?

Sådär ja.. då va garderoben rensad..!! SKÖNT..!

Hittade ett par plagg som jag använt vid speciella tillfällen, bla en klänning från avslutningen i 9:an.. Härliga minnen:D

En stoor hög med kläder som jag knappast kommer att använda igen..*ibland undrar jag över mina impulsköp*

Ska ge bort några plagg till mamma, hon blir glad!

5 klänningar som jag använde när jag var gravid GER jag bort om någon vill ha*se bild*
Dom tar bara plats!

Idag har jag:

*Rensat garderoben
*Städat
*pratat en hel del i telefon
*läst böcker med Char-lee
*Målat Char-lees naglar
*Dödat en tvestjärt som satt på min fot!
*Badat i bubbelbadet
*Tvättat
*Tagit en promenad
*Damsugit musskit
*och Tänkt en hel del på framtida göromål..*tyyp restylane ingrep..börjar sina bort:D*

Nu ska jag:

*Bubbla lite med Bella*så snart hon är klar på Friskis, har några idéer*
*Hänga en maskin tvätt
*Kolla på "halv 8 hos mig" *braaa skit*
*Packa till Char-lee, hon ska sova hos Sandra imorgon*puuhh.. det blir en heel del*
*Diska
*Umgås med min kära Man!
*Hoppas på en liten Doris i musfällan.
*Och BLOGGA förstås;)

Min gammla avslutningsklänning!Storlekarna på klänningarna är 38.  Maila mig:DSkithögen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0