My little Pony!

Igår kväll  badade vi heela familjen i 2 tim, Jag och Jocke drack några öl och Char-lee övade på att simma*ska ju till Bali snart;)* Det va såå mysigt..tills jag fick vätskebrist och blev såå trött..TUR att vi hade vätskeersättning junior hemma *man e ju ung:)*
När jag lagt Char-lee försökte jag verkligen hålla mig vaken..men vid 20.30 så kastade jag in handuken..!!*gääässp*
03.00... *tjin tjing* Då vaknade jag igen..KLARVAKEN!... När jag försökte somna om, då snarkade Jocke så hela jävla huset kunnat rasa!.. Tog en lååång stund att somna om!

Täby centum = shopping och Sushi..*yuuummiiiee*
Köpte en fondation från Make Up Store, har använt den förut men vet igentligen inte om jag tycker den e så bra, men tänkte att jag testar igen, ser lite stelspacklad ut i den!*jag som e såå naturlig annars;)*

Ett par koftor, en My little pony badräkt och ett par vårskor till C, och en mask!?!

Jocke köpte 2 par skor..Vita som vanligt!

Imorgon är det dax för jobb igen, skönt när allt är som det ska vara!


All choklad ramlade ut på heela golvet, c snaskade :Dska pappa  prova skor ska jag:)koftornaBadräkten..söööt

Kommentarer
Postat av: Saluki

Ja, Det gäller att man tar att tunt lager... Annars blir det lite för mycket och man ser aldeless för spacklad ut. Man vill inte se ut som en tonåring med To Much make Up On, nu behövde jag inte själv någon foundation när jag var i den åldern (Naturligt vacker hy HAHA)men man har ju sett fler som missat den där underbara "kanten/randen".

Ska prova MAC´s foundation nästa gång, se vilken jag föredrar?!

2010-01-17 @ 18:54:37
Postat av: Therese

Haha. Vet;D

2010-01-17 @ 21:04:16
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0