Men asså....

Fan va jag blir trött på pengasugande IDIOTER...!! Fick idag en påminnelse på Char-lees dagisfoton..!! Men för fan , jag har ju BETALAT!..
Tur att man har internet bank! När jag ringde, arg som ett bi .. svarar dom ju inte..!*kanske bäst så* Men jag lämnade ett trevligt medd på svararen!.. Inte direkt rätt dag att jäklas på, Char-lee blev lite för trött på fiket och vägrade lyssna, levde loppan...skällde på henne oxå , nu sover hon!*skööönt*

Har inte ätit lunch idag, känns som att alla bra rutiner lixom bara försvunnit!!! Blev en halv bulle och en halv havreboll och 2 stooora koppar kaffe på fiket!


Ska tillbaka till ntje Bvc imorgon, C ska ta den 2:A dosen av svinis, så om en månad ska hon få mässlingen vaccinet..

Idag är en sån dag man önskar att man slapp!.. Hoppas något kul händer.. SNART!.. Ruttnar av trisstess!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0