MÅLA MÅLA!

Lediga idag..sköönt! passat på att göra "tjej grejer" vi 2:D
Efter att jag målat Char-lee´s naglar tyckte hon att det var hennes tur..*pääälp*
O jag kan lova att det inte bara va naglarna!*om inte händerna va vita innan blev dom det av nagellacket:D*

Vi har oxå sörplat soppa med pasta och gröna bönor*okej da, nudlar.. bad mor*.. Char-lee älskar gröna bönor och vi suger soppan ur tallriken*det är mycket GODARE då* och när hon gjorde det så slank en böna ned i halsen och hon hostade till så att det kom upp en liten spya.. men som en sann matglad åt hon igen efter att mamma *jag*  torkat bort det mesta*hehehehhehe*

Idetta nu sitter jag och ser ut... tänker på hur underbart det är att se fåglarna mumsa rönnbär utanför fönstret!

Idag skyller jag på kylan..*mest är det lathet* tar bilen ner sen och löser ut lotterna:D håll tummarna nu;)

Tänkte med NÄSTAN ingen baktanke bjuda mamma på middag så att jag kan gå och köra skivstång idag.. det är Josefin*min älsklings ledare;)* som kör kl 19.00 idag WIIIIIII...så om mamma redan e här:D*hehehhehe* kan hon väl lika bra umgås med sitt liiilla barnbarn!SNOR bubblan hubert!  C´s reaktion när hon såg sig själv.. muttig, det betyder smutsig:Dkolla in fiiina naglarnac in action!*hmmm harkel* ursäkta tvättställningen:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni proppat i henne all julgodis, med tanke på dom runda kinderna. Var rädd om henne när hon är så förkyld Kramar och Pussar

2010-01-04 @ 14:52:02
Postat av: enda

Vassa kommentarer..Jag tycker hon é supersöt, med snor och allt;*) Duktiga flicka, jag skratta så jag kissa på mig igår när ni "kidnappade" henne på Willys...

2010-01-04 @ 16:35:47
Postat av: Therese

Hahaha. Jag tycker verkligen den där snorbilden är äcklig! Men hon är så söt så den blir inte liika äcklig som om det vore på en ful unge.. eller jo, den är fan äcklig;)

2010-01-04 @ 21:21:31
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0