LÖÖÖW BATH!..

Ja, idag har jag gjort mig till, när Char-lee somnat så skyndade jag mig att fixa en mysmiddag i badkaret, bestående av varma mackor och te, tända ljus och en liten bit av det nya badskummet..*badskum och badskum, såg inga jävla bubblor*

Jocke blev glatt överaskad*men inte kände han den gooda doften från badskummet inte*

Vi pratade och gnagde i oss mackorna.. Sen..*skit i det ni;)*

Schampoot.. ja vad ska jag säga, håret blev typ som en stooor tuggummi boll... men jag är inte säker på om det beror på att jag inte borstat det på 1 *ett par dagar/ 1 vecka* eller om det är schampoot!?.. Det lär framtiden visa...:D

Nu väntar soffan!

Kolla på dom små doftande bitarna i badkaret:D

Kommentarer
Postat av: Therese

Va mysigt. Ni har ett hjärtbadkar!:)

2010-01-13 @ 09:34:01
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG vill ha ert badkar! Om ni märker att dörren är låst ovanligt länge är det bara jag som flyttat in, inget att bry sig om. ;)



/Maria

2010-01-13 @ 19:56:32
URL: http://maryspeaking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0