Köööööjj!!!

Fullt ös idag, efter som att det nästan är varmt ute, så passade vi på att gå ut och LEKA lite, Jocke sotade, så nu brinner vi nog inte inne för den sakens skull iaf!

Jag körde Char-lee i pulkan, hon domderar heela tiden.. råkar man stanna säger hon bestämmt..KÖÖÖJJ..! *man ska inte klaga, motion får jag på köpet;)*

Ville verkligen handla roliga saker idag.. harde inte spelat nån roll vad det var.. bara jag fick handla..men men.. Det blir tvång imorgon..!:D

Jocke stekte pannkakor till lunch, han tycker att han e världsbäst på det.!.. Jag klagar inte när jag slipper:P..*bara det att HELA jävla huset stinker jockekakor nu*

Nu ska vi dricka kaffe och slappa en stund, det är vi värda!

Min favvo i LET´S DANCE är helt klart Willy...*men herreguuud, hela han är som en roolig leksak*...
sotar perraHär Sandra.. en snyggobild;)Guuud va Jocke ÄLSKAR att va me på min blogg:D


Kommentarer
Postat av: saluki

Verkar som ni haft en riktig MYS dag!!

2010-01-16 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0