Kapat av sig benet..

Nu ligger Char-lee och sover, hon har diarré..men det verkar inte bekomma henne! *men det bekommer MIG:D*..blää*
Ringde jobbet, vab imorgon lämnade oxå ett meddelande till dagis!

Undrar om Jocke kommer hem i snökaoset?.. Det är INTE värt att köra hela vägen om dom inte ser vägen..*vill ju ha en hel man:S*

Mmmm en HEL man va det ja, Jon ligger just nu på operationsbordet..han har sågat sig i benet, NICE!..
Vet inte riktigt hur omfattande det är än..,.!*kanske blir ett träben;)*
Inge vidare skoj...*vi håller tummarna för att det ska gå vägen*

Skulle åkt och firat Luzia idag, men Philipe har feber, och det va lika bra det... annars fick han diarré oxå..näää det vill jag bespara dom *eller, dom har ju just haft semester 1 mån;P*


Oroa dig inte Sandra, jag har hittat ett ben till Jon!
*näää det där va inge kul*

Jons framtida ben?

Kommentarer
Postat av: enda

Dålig humor är det enda jag förstår mig på, så det där med benet var faktiskt J-GT skoj.. haha asgarv men hoppas att det går bra med J..:)

2010-01-27 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0