Det där jävla vasaloppet!

Tog det lugnt till Friskis lokalen idag..det va ju ingen skivstång, bara vanlig hedlig jympa..men NEJ, jag har ju inte läst som vanligt utan bara fått för mig det av någon konstig anledning!*virro Linda, tur att min förvirring inte drabbar någon annan:D*
Kom iaf in..och hade en jävla TUR som fick plats på just skivstången*ja,inte på själva skivstången,hehehe*..för visst va det det!!!

1 tim och 15 min senare har jag både flimmer och gäääspningar*tror att det beror på att syret INTE når hjärnan, men va gör det? Är man träningsnarko så är man:P*

Pratade med Nattiz idag...wiiiiii hon ska oxå va med den 30/1 hos Nadia...Nu är vi istället för los tres chicas... Dom 4 kamelerna..*ehhh..., fast med pucklarna i fram;)*

LEDIG imorgon!!!! Funderar på vad jag/vi har lust att göra...ska nog bara vara hemma.. känns som att jag MÅSTE tvätta..vill ju inte behöva låna Char-lee´s kläder..*klart jag kommer i dom;)*

Träffade en gammal "träningstjattrare" Malin heter hon...hon ska plåga sig själv genom att åka vasaloppet..!!!*ryser i HELA kroppen,FÅR ÅNGEST, bara av att tänka tanken*
Min fråga är VARFÖR gör man en sån grej? Räcker det inte med någon timme*typ våruset*... Eller..!?
Nääää fyyy..! OM jag ens skulle bli liiite lockad, så skulle det vara blåbärs soppan som drog!

Idag tog vi lilla Ralf *Mus nr 3 = Död!*..Bara en sisådär 750 st kvar, en BAGGIS va:D *nej men hur många kan det va?*

Lite Jocke konst!

Flugbert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0