Whats wrong?

Nästan framme vid studion så börjar stackars lilla Char-lee SPY!!!... Hon spyr spyr coh spyr, stackars lilla barn!När vi stannat bilen utanför Teds så säger hon framme:D
Så ingen laser för mig...

Det var bara att byta kläder på C och åka hem igen....

Ringde barnläkarmottagningen i Ntje, fick tid på Måndag.. Måste ju få ett svar på varför hon INTE blir bra!
Sjuksköterskan jag pratade med tyckte att det va konstigt att hon hållit på så länge, och att det är nån dags uppehåll mellan..Allergi kanske?

Stannade på Statoil Gottröra och köpt Coca Cola och blåbärssoppa, och ett paket hot dogs som jag kokade till henne som lunch!

Nu sitter jag här hemma igen.... Pratade med Sandra om imorgon, jag börjar 13 och Jocke kan åka ifrån 18, hon lovade att pälpa oss:D
Jon*som fö är gips fri* får passa henne tills hon kommer hem:)

Ska bli MYCKET skönt att få jobba igen..blir lätt hysterisk av att bara vara hemma..får cellskräck!!
O sen äter jag ju som en häst..NOOOOO, im going to spend my holiday under a towel!!!..

Vi får se om jag lyxar till vår tillvaro med lite shopping... Alltid trevligt!

XXX

Kommentarer
Postat av: enda

Åk in till ntje på närakuten efter kl.17 på vardagar, helger öppet 08.00-20.00. Skapligt snabb tid ändå på barnläkarmott men då slipperu gå och oroa dig i helgen..

Du verkar ändå så j-a cool, jag hade gått bärsärk;( Hur é det med "avgasröret" på flickan? Du får verkligen se till å ge henne mkt dricka!! Lider med er! Här är mina brudar höga som hus av feber men magsjuka/kräkbarn är värre!! Keep on going!!

2010-02-11 @ 13:05:02
Postat av: Therese

Nemmen ursch då. Stackars lilla tjejen! o mamman!!

2010-02-11 @ 16:23:54
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

USCH vad jobbigt ni har med kräksjukan vad det nu beror på.du är så efterlängtad att komma och jobba nu.jag laddar för semmelbak...vi kommer att äta som hästar i helgen,precis som vi brukar,eller hur?syns imorgon puss tantalonan.

2010-02-11 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0