Vänskap..!?

Dom biggaste GOODASTE semlorna hade tantalonan knåpat ihop igår natt!!.. Mums, dom va sååå gooda så jag fick i mig 1 och 1.5, blev en kvar..funderar på att smarra lite på den oxå:P

Funderar på hur vissa värderar vänskap?.. Blir riktigt förvånad och arg!
Hoppas att jag slipper se dig igen, eller ens höra ditt namn!
Hoppas att du blir blåst på "konfekten" och kommer du då på att du förlorat din bästa vän... Då är det FÖR SENT!

Imorgon är det KÄRLEKSDAGEN..då ska jag och min familj hem till min kära älskade mor och äta middag!


Nu ska jag göra lite nytta!
God kväll, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: enda

Hårda ord som säkert är befogade.. Ha en underbar alla <3 dag imorrn! Kram

2010-02-13 @ 22:41:38
Postat av: Mamma

Ni är så välkomman så, o lilla c kan ta revanch på grabbarna :)

2010-02-13 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0