Tomorrow Tomorrow!

Då gör vi ett nytt försök imorgon med lasern..Är otroligt laddad och känner mig glad över att få göra något för mig själv!
Ja, Char-lee är ju såklart med men det är ju ändå mig det gäller;) Bäst hon är en snäll tjej..:D

Har glömt att berätta om en ganska kul sak, om ändå lite farlig!
Det var i måndags när jag hämtat C från dagis , vi är på väg i bilen till konsum och jag hör C bak i bilen säga "dojja mamma, och så skrattade hon.." detta upprepade hon ett par gånger innan jag tittade bak och fick se att "Dojja" dörren va öppen!!! Måste ha varit så kallt att dörren inte ville låsa sig!
Allt gick ju bra, hon satt ju fast i bilstolen men ändå:D
Koll man har då;)

Idag när min älskade kollega Merja kom till jobbet hade hon köpt med sig ljuvligt goooda vaniljbullar! I love u;)

Jag och Char-lee i fatboyen.. ursäkt RÖRAN i vårat hem!.. Har ett bokmonster..
Nu är det dax för mig att försöka få fjutt på braseländet!

Ursäkta RÖRAN i vårat hem!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Okej, låter bra!



Häftig boy hörrödu!

2010-02-24 @ 22:28:07
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0