Ted´s & Rogers Tattoo!

Imorgon ska jag köra 2 omgången laser, håller på att ta bort en tattuering som blev en impuls, är en impulstjej skulle man kunna säga!!
Och eftersom att Jocke just jobbar som tattuerare så är det xtra lätt:D

Kommer jag på att jag vill göra någonting så vill jag göra det JUST DÅ!!.. Det kan bli hur som helst:D

Hur känns det då att lasra bort en tattuering?
Joda, det känns.. en stickande brännade känsla.. men får man in rätt andning så är det nästan smärtfritt;)
*om man jämför med att föda barn, är det som ett myggbett:D*


Kommer att lägga ut bilder före och efter imorgon;)... Om jag lyckas dra in magen ordentligt.. hahahha, tattueringen sitter på sidan av magen.

Igår em när jag och Char-lee badade så passade jag på att ha i Olivolja i hela håret, sov med en handduk på kudden i natt.. Ska hoppa in i duschen och försöka att tvätta ur det!..

F.ö har Jocke köpt en ny boxer, en inspelningsbar..wiiii nu kommer jag hinna med ALLA program;)

Hörs i kväll!

Kyss o nyp i häcken..


Kommentarer
Postat av: Therese

Fick du ur oljan??



Vi har oxå en inspelningsbar, hur bra som helst! Man kan pausa i programmen med! Grymt bra!

2010-02-10 @ 19:47:44
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Miki

Vad kostar det att lasra bort en tatuering? Och hur många gånger ungefär behöver man gå?

Min är ungefär 1,5dm på bredden och 2dm på längden.

2010-02-20 @ 23:52:12
URL: http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0