Sluta ditt pervo!

Jobbhelgen avklarad och en ny härlig vecka har sin 1:a dag!
Bvc och ett stick i armen har Char-lee grejat... inte en enda tår! Berättade för henne idag att vi skulle dit och sen när vi kom in så pekade hon på benet och sa ooont mamma... Men jag berättade att det inte gör aont utan att det bara är ett liiitet stick, mutade med bamse*nya favvon*

Efter åkte vi och lekte på kyrkis:D

Undrar vad folk får ut av att ringa och vara tysta i telefonen, o sen lägga PÅ!??!!... Du som ringer, SLUTA DITT PERVO!
Eller gör nått kul iaf! Slösa inte på min dyrbara tid! *punkt*

Nu finns det en massa saker som måste göras här hemma...men idag känner jag att jag slipper:D *så snäll mot mig själv*

på återseende;)

GOOODASTE semlan!ZammieC brottas med kimmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0