PJUK!

Jodå... dagen började helt toppen.. pigg som en lärka hoppade jag upp ur sängen 06.20, gjorde mig iordning och stack iväg till jobbet!...

09.30 PIP... mobilen ringer, det är Jocke som berättar att Char-lee har spytt på dagis..*Inte MAGSJUKA igen*
Jodå.. stackars barn..

Hem och tittar i böcker, sjunger.. hon ser trött ut, bäst att lägga henne i sängen... PLOFF PLOFF SPLASH SPLASH, hör.. jag från rummet... hon spyr igen stackarn, torka torka, byta om..
Nu har jag bäddat i soffan med handukar.. hon sover där just nu:)

Sjäälv trycker jag just nu i mig varma mackor, ingen magsjuka i min kropp..ÄN...?!?

*Lämnade min kära kollega ensam... hoppas hon hittar en vikarie*

Tycker liiite synd om  mig själv oxå... gick upp för mig nyss att det INTE blir någon rotmos och fläsklägg imorgon hos min svärmor....:( *titta på mig jag SVÄLTER*
 
Varför går det sååå bra för mig jämt?.. TV:n fungerade en stund igår.. men INTE NU... WHYYYYYYYY...
Rädda mig från detta elände...

Nu hoppas jag på ett liiitet mirakel, char-lee vaknar och är frisk, och att tv: n börjar fungera igen..*oki 2 mirakel da*

Kommentarer
Postat av: natti

nej nu igen, spy sjukan?? krya på dig lilla C =)

2010-02-05 @ 15:01:36
Postat av: G-Mormor

Hur orkar en sån liten kropp med så mycke elände ?

Hon måste vila den lilla magen och dricka myckcet , Krama henne . Oah hoppas att ni andra klarar er Kram

2010-02-05 @ 15:53:44
URL: http://missclefberg.blogg
Postat av: Saluki

Men stackars Lilla C, Hon som är så liten.... Hopppas att Tv kommer igång igen, kan vara så tidskrävande att hitta på något vettigt Haha. Talk To U Later //S

2010-02-05 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0