oM Jag kunde TROLLA!

NEJ nu är jag rilktigt trött på snöoväder!!*Grrrr*.. Skulle hälsat på Love idag..men va tvungena att vända efter 10 min, såg inte vägen....

Åkter ist till Konsum, handlade och spelade på Lotto*snart är monysarna här:D*
...Mmmmm tittade lite åt vänster och  kännde doften av bullar*nja inte riktigt men..tänkte doften:D*
Så jag och Char-lee spatserade in! En vaniljbulle och en semla delade vi på, jag och mitt matvrak till dotter:P *mmm gott va det*

Ringde Fia och frågade hur vägen till dom va plogad.. den va ok sa hon.. så vi köpte med oss ytterliggare 4 olika sorters bullar och for dit!
Fia är verkligen kul att fika med..Hon ÄLSKAR oxå bullar! *japp jag åt mer där, Linda bullsvull:D*

Imorgon ska jag jobba igen, ska bli skoj.. Tantalonan och jag ska rocka på:) *hoppas hennes tandvärk har blivit bättre så hon kan börja träna nån gång och slippa va avis på mina mukkler;)*

Sen är jag ledig HEEELA helgen, på lördag har min kära svärmor lovat mumsiligmumsig mat.. nämligen en av mina favvorätter "fläsklägg och rotmos" och "kroppkakor".. Hoppas bara att det blir något över till dom andra!:D
Det blir skoj*och mycket mycket skönt i magen*

Blundade och tänkte försöka få på tv:n med tankekraften....näää det gick inte:S
Herrreguuuuud.. jag vill se på tv..det här är inte nyttigt!!!

Du Merja, det gör INTE ont att ha sånna tänder...kanske ska byta ut dina?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Linda...Man ska vara snäll mot gamla tantalonor.Jag kommer nog snart igång och då ska du få se på andra bullar.(inte dom där som du mumsar i dej på dagarna)Appropå lösgaddar så är det ju faktist inte så dum ide´...En annan sak...tänk på hur lätt man hamnar i spelberoende....Vi syns imorgon.PUSS PÅ DEJ.

2010-02-04 @ 22:08:11
Postat av: Elin

Jag vet en som älskar att laga rotmos och fläsklägg, stavas jsl...hihi

2010-02-05 @ 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0