OH MY...

En Lördag i vårat liv..Japp en läcka, dripp dropp.. Snön tar sig in i HUSET!!! Va faaan.. Nu måste det väll ändå vara slut på all otur? *Skrattar liiite ändå:D, det är ju som ett STORT skämt alltihopa*
Men en liiiten positiv sak är att vi ändå ska typ riva väggen och byta fönster så snart det blir vår(?)..
Vi har stoppat läckaget nu..men jag vågar inte tända skomakarlampan som hänger där..*kan va vatten i, vill ju inte få en elchock oxå:D*


Char-lee frisk idag, men stackar Inez är magsjuk.. och dom ska åka bil till Sälen imorgon...Hahahahha verkar som att vår ptur smittar av sig...*Keep away*
Nu skrattar jag inte åt dom...Men det behöver ju inte vara vi som va smittbärare..dom ända vi träffade på 2 dagar va ju dom;) *japp, sanning*

Eftersom att vi va friska åkte vi till svärmor och fick ljuvlig rotmos och kroppkakor som lenade min tunga*smask*..
Char-lee minglade runt, efter en stund..hör och häpna, hon blev blyg!!! Skööönt när barn är blyga, hon har saknat den egenskapen..

Sussi fick sin julklapp nu, kuul att äta Åre choklad med julsmak nu... hehehehe...

Imorgon ska jag köpa nya skor, har inga vardagsstövlar*inga svarta iaf;)*
Och så ska vi köpa en resevagn..Likabra att ha d gjort:D , hoppas hitta ett rosa parasoll till oxå;)

Har hittat en bild på hur jag vill se ut i håret , måste ju bli liite vårsnygg..ser ut som om jag är dammig i håret nu..råttfärgat..näää inte snyggt!

Nu blir det lösgodis, i love it och mys i soffan;)
kRAM

Den här färgen e snygg..Bellis får fixa d:)En prinsessa
Magsjuk!Provar Dockans napp:DDen här blir det:)  O ett parasoll till såklart!;)

Kommentarer
Postat av: enda

ère ni som äger "drömkåken" skratt Inte kul med all otur, se det från den ljusa sidan.. Du har tur i <3 (love) istället..

Apropå han, jag vill gadda mig, hur ska jag ta kontakt med karln? Ska jag ringa han på jobbet el, kan du boka en tid till mg på ngt vis?

2010-02-07 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0