Någon som är SYNSK?

Char-lee är INTE frisk... Spyr och har diarré.. stackars lilla flicka, men hon är pigg ändå och får i GENsig lite mat och dricka!

OTUR IGEN!!!.. Är det någon som skämtar med oss? Nu är våran tv kontroll helt borta!.. Vi har tom letat i bilen.. Ringt Sandra och Jon...Nopp den är ingenstanns!

Är det någon som är synsk kanske? som kan hjälpa oss att hitta dosan...!

Vi som skulle spela Bingolotto...
Och Char-lee som va frisk?!?

NEJ, nu säger jag upp jobbet som Människa!

En heelt underbar fm med pulka åk och fika besök iaf... Tur att det händer roliga saker oxå;)

Shoppingen får vänta till imorgon, prioriterade ute akriviteter idag, ofcourse:D

Kyss och Goodbye

Kommentarer
Postat av: Saluki

Haha, Älskade när du ringde o frågade om Kontrollen... Vänta, Jag ska bara kolla bakfickan?! Nopp, där var den då inte =).....

2010-02-07 @ 23:12:22
Postat av: Sara

Våran kontroll till tv'n och dvd'n är spårlöst försvunnen.. Jag gissar på att tjuven i mitt fall är Jonah :P

2010-02-08 @ 16:46:15
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: mamma

Den är där man minst anar de... vet ni ha ju bott hemma:)

2010-02-13 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0