MÅSTE HA!!

Åhhhhhh har hittat VÄRLDENS fiiiinaste matsalsgrupp!!... 6000:- är priset *som hittat;)*
Nu ska jag bara övertyga Jocke om att det är det fiiinaste bästaste och det som jag alltid velat ha:D
Kan bli en pärs.. han är inte alltid medgörlig!

Känner bara att det skulle passa så bra!

Min älskade Sandra kom hit idag med semlor*dock inte bäst i test semlorna från chokolate, dom va slut*
I LOVE U.. Fick en liiiten stund vuxentid!..

Tänk om jag varit strandsatt på en öde ö..heelt själv!!!
*hemska tanke, fast ok..finns det sol och öl.. ja då kanske jag hittar en kokosnöt att kackla med, inte illa det:D*

Vill hitta fiiina fönster lampor, både hem hit och till jobbet! Nån som har tips?

Linda H, kan man anställa dig som pt nu innan semestern?;).. Kostrådgivare kanske?

Fingers crossed för att min lilla bebis är frisk imorgon och att jag lyckas övertala pappa Kocko!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: enda

Va kul att du tror att jag ska kunna tillföra ngt..:) Din träning har du ju full koll på själv, du tränar ju så mkt som du kan och din familjesituation tillåter;) Skulle jag kostråda skulle jag börja strypa på dina sockerintag i veckorna..;) Lätt va??:) Men åandra sidan så rejsar du järnet både här och där så de där sockret hinner nog aldrig fastna på din gjutna kropp;)

2010-02-11 @ 20:37:01
Postat av: enda

Tjejorna har varit sjuka sen i må, men det är lite skönt att de är sjuka samtidigt.. HÖG feber och hosta, huvudvärk. Jag trivs jättebra på Bojen nu, det är ju nya strängar på lyran. Men hade jag inte haft ett brejk vet jag inte hur jag skulle ha tyckt. Men det har ju hänt jättemkt under tiden jag var på trapphuset även fast inte pers på B tycker det själva;) Ska ni få mer stöd nu? Tänkte på att ni skulle göra schemabyte. Har ni handledning, möjlighet till att prata om allt jobbigt på jobbet? Är väldigt viktigt för att alla ska må bra?! Vi hade Bo E (prällen) och det tyckte jag va jätteskönt. Men det var på vårat initiativ och han var gratis..

2010-02-11 @ 20:43:50
Postat av: Therese

Haha tack;D



Pulvermos?;)

2010-02-11 @ 21:44:57
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0