LCHF - kost

Känner mig verkligen VUXEN, så skönt att ha lärt sig hantera alkohol! *tog bara 26 år, känns lite orättvist när vissa inte ens behöver träna:S*

 

Jag och Char-lee är tok förkylda, och C hostar så det skiker*kan man säga så?*
Idag när hon vilat så gnällde hon lite och jag frågade om hon hade int någonstanns? Ja sa hon och pekade i pannan...snuttan!

Vi är hemma imorgon och vilar oss, tror varken hon eller jag orkar med att slängas in i sociala samanhang....

Har nu bestämt mig för att köra LCHF-kost ända tills jag pyser till Bali... ÄSLKAR den metoden!

Min bror Kim är så otroligt rar, han brukar försöka att samla familjen ibland och fixa mat, idag hade han gjort smörgåstårta!
Den va sååå god och fin, precis vad jag behövde:P

Vann 100 bagis idag på Bingolotto..det ni;)

Godnatt, jag har kommit på att jag det min kropp kanske behöver är VILA...vare sig jag vill eller inte!
Så vi hörs imorgon sötisar!

så jävla snygg idag;)


Kommentarer
Postat av: louise

åååå smörgåstårta!!!!! gott

2010-02-28 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0