Här kommer ludenben...

Nu har jag bokat tid för vaxning , skööönt att slippa raka sig på semestern!!!
Bara ett liitet problem... Har tänkt vaxa vaderna, bikinilinjen, överläppen och armhålorna.. På alla ställen utom under armarna känns det rätt ok att odla... Eller , hur ska jag kunna träna?.. Päääällp.. Jag kommer se ut som ett pälsdjur!

Tips någon?

Looking LOVELY...Looking HOT!
Någon som vill slänga sina lurviga*haha, fyndig* med mig?;)

Nu ska jag dricka kanelkaffe*mm* och njuta av sista tiden som korthårig:D

My sexy legs?!

Kommentarer
Postat av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

Tack för din röst!



Några spännande planer för imorgon?

2010-02-09 @ 22:14:53
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0