En sjuhelvetes träningsvecka!

Spinning alá Josefine.. Skit bra pass som vanligt! Jag är alltid nöjd när jag lämnar ett pass som hon leder;)
Och tro det eller ej, hon leder skivstången imorgon oxå;P
En kulig tränings vecka det här sörrni!

Inte en enda sötsak på 2 dagar!!! Is it a HALLELUJA moment or what?.. Ohhhh YES:D
Börjar nästan tro att jag hittat min självdiciplin igen...*hmm till fredag iaf:D*

Är GLAD, har bokat in en startkurs i tårtdekoration i Maj... ska bli KUUUUL och svårt, har ju inte världens tålamod om man säger så...
Vill hinna bli riktigt dukitg innan Char-lee´s 2 års dag! Vill ju bjuda på konstverk*o då pratar jag inte om mig själv;)*

Nu väntar en varm dusch och sen sängen, ska jobba imorgon..!

Nafs i stjärten.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var det oxå;)

Kul med tårtdekoration! Vet man vem som kan kirra bröllopstårtan sen;)

2010-02-17 @ 11:28:06
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är redan hur duktig som helst din nörd!! MEN KUL! :)

2010-02-17 @ 22:59:55
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0