En Genomförare!

Handledning idag och vi fick "läxa" sen förra gången..
Min var att jag ska låta andra prata, inte köra över alla:D
Jag vet att detta är ett problem att jag tar stor plats och lär jag mig bara hantera min faktiskt super egenskap*enligt mig själv;)* så blir jag ännu mer fulländad! *lite ironi kanske;)*
Om jag nu klarade av min "läxa"?.. Sa det till gruppen att dom idag fick dispens för att jag var sjuk;) ..allt blir ju genast lite lugnare när man inte är 100%.

Jag är en sk Genoförare, vad jag förstod idag inte så vanligt bland kvinnor, hittade en förklaring  läs och lär;)

"En genomförare har sunt förnuft, en hel del självkontroll och disciplin. De har en stark inre ambition-en egen chef inne i skallen. De föredrar hårt arbete och tacklar problem på ett systematiskt sätt. I vidare mening är en genomförare en person vars lojalitet och intressen ligger mera i företaget än i människor och som bryr sig mindre om att nå egna mål och önskningar."

*tänker bara ta alla bra sakerna:D*

Jag gillar raka svar och säger själv nästan jämt vad jag själv tycker och tänker!
Jag har oxå fått reda på att den jag kan jobba med "bäst" är en sk samarbetare.

Hur gick det med min brun utan sol 2 omgången? Jorra, såatte... jag blev såklart brun imellan fingrarna ist..! Men bättre det:D

Idag har jag sett döda fingrar, bläää stackars Jenny! Fingrarna är ju bara döda en stund innan dom återgår till att spränga och pulsa....
Det ÄR synd om dom fingrarna , och om Jenny förstås!

Jennys fingrarC i högklackat på dagis:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur fungerar er handledning? Alla i grupp eller enskilt? Vem har ni handledning med?



Är det jenny på "solvändan, kajen, bojen"? Äckligt! Hur blev då så? Förfrysta?

2010-02-23 @ 20:45:45
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0