Ed Hardy!

Idag har det hänt en del intressanta saker.....

Det läcker in IGEN! I den gamla delen som tur är...

Jag har legat under lasern!.. ohhhh! Liiite ont idag faktiskt!

Char-lee har 39.3 i temp! Kan vara 1.5 års vaccinet, reaktionen kunde komma 1-2 veckor efter!

Vi har ätit lunch hemma hos min älskade mor.

Det har varit plusgrader:D och detta innebar att jag fick ALL snö som låg på biltaket rakt på framrutan när jag bromsade! Fattade ingenting...Tänk själva BONK!!!

..åhhhh vad jag har DÅLIGT samvete, Merja fyllde år igår och jag hade helt glömt bort det! SORRY!!!..
                                                     Vilken dålig kollega jag är!

Jag har kompresser på tattueringen nu så jag visar upp den imorgon;)
Håll ut...


Char-lee fick låna mitt läppglans...guuud så fin hon blev:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0