Brun Utan Sol

Nu är det färdig tjurat!

Nu har vi fått för oss att vi vill stanna 14 nätter i Bali och inte 10! Det är alldeles för kort tid:)
Odenresor öppnar inte förr än på måndag igen.. hoppas man kan ändra biljetten..Nån som har erfarenhet?

Hotellet är bokat via Ving, där finns det inga rum kvar... men tittade lite på andra sidor och det finns ett fåtal kvar, så det är great:)

Kommer nog att kosta skjortan..Jocke tror 5000, men jag tror det dubbla MINST.. ! Vi får se vem som har rätt:D

Eftersom att jag alldrig kommer iväg till ett solarium så blir jag så illa tvungen*japp, med risk för att skrämma folk annars;)* att köpa Brun utan sol kräm, hittade ett test där Ebba Von Sydow provat produkterna.
Hon skriver om Isadora sprayen "för dig som är sugen på att se ut som du nyss kommit hem från en 2 veckor på Mallis... det vill inte jag!"

Hell YES ,säger JAG! Klart som fan jag vill se solbränd ut! Annars kan jag gnugga mig med en morot!
Lite färg skiter jag i, vill ha VALUTA för pengarna!

Är det körvänligt imorgon ska jag dundra till Täby C och köpa Brun utan sol;)

Puss och slick!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0