Bikini?

Hahahahha... här sitter man och skriver och så trycker jag bort alltihopa :D
Det händer mig nästan varje gång! Börjar bli van:D

Nyss hemkommen från gymet, japp det körde ihop sig liiite så det blidde inget skivstångspass:S
Drog med Mamma, Zammie och Luzia dit;)
Nu jädrar ska byggas:P .. önskar att jag hade den bästa av karaktärer, ja jag har ju den bästa;) men kanske inte om man tänker ur tränings synpunkt:D *och matintaget ska vi inte prata om:D*
Men man gör så gott man kan!
Tyckte för några veckor sen att jag inte ville gå ner mer i vikt och att jag kännde mig nöjd.. sen hände det något igen , nästan som att någon pekar på mig med sitt trollspö och så vips så blir jag kurvig igen;)*hehehe kurvig;)*

Framför mig har jag en skärbräda med frukt, smakar smaskens... *men det är klart.. godis hade inte varit heelt fel heller:D*

Ny laser tid bokad, ohlala...!!! Nu är jag pirrig, ska bli sååå skönt att få bort den:)
Sitter och funderar på om jag vill köpa ny bikini... ja det vill jag nog:D Nån som har några heta tips?
Enda kravet är att den ska ta sååå liiite plats som möjligt.. och inte i resväskan utan på min kropp!
Vill inte att solen ska missa nått ställe :D

Bella.. Vi måste talas vid om klipp och färg! Risbusken till hår skriker efter SAAAX!

På tal om hår så ska bushen in i duschen nu med detsamma!
Godnatt från Rimbo...


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA!!! Vi måste kirra en tid, när solen börjat visa sig lite mer, då!! :)

2010-02-17 @ 21:51:14
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: enda

Hur gick det med flickebarnet? Har ni fått svar på varför hon é dotter till dig..haha, nej men varför hon pjukar?

2010-02-17 @ 21:53:13
Postat av: Therese

Haha. Då har det varit dags länge.. tittat på det i flera år;) Men var länge sen nu faktiskt. Hehe.



Du är säkert jätte duktig! Bara man vill så kan man!

2010-02-17 @ 22:19:54
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nemen jag menade det, men tänkte lite roligare o bli vår snygg än tråkig vinter snygg. haha! Tänkte om man kör typ i slutet av mars? n'är åker ni?

2010-02-17 @ 22:55:18
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe.. Jaa, kändes skittråkigt att inte skriva! Det blir ett "gammalt" torp. Ca 130 kvm så litet & gulligt. Per ska bygga det helt i lösvirke. Då blir Rimbo min nya metropol :D Man e ju inte ett dugg otålig bara, tar ju sån sabla tid att stycka & bygga ett hus själv.

Kram!

2010-02-18 @ 08:30:31
URL: http://malincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0