Avkörningen!!

Skivstångs passet gick heelt utan missöden...SKÖNT!!!
Luzia hängde med idag och hon kämpade på:) Hon kör igång nu igen efter ynka 6 mån vila:D

Heja Heja!!!..*vift med Brazilianska flaggan*

Char-lee har fortfarande diarré så hon ska inte på dagis imrogon, nopp jag tänker inte skicka dit henne förr än hon är heelt diarré fri!.. Hoppas att alla tänker likadant.. vill ju inte behöva gå igenom detta nästa vecka igen!

Köpte nya underbart sköna stövlar idag... och självklart SNYGGA!.. Rea på SKOMAN i Ntje *ja jag hittade något på rean:D*

Nu ska jag vara glad för att livet gått bra heeela kvällen! Det är jag MYCKET tacksam för:P

Hörs imorgon underbara människor;)

Ok jag medger att det inte ser djupt ut men det är det!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga!

2010-02-08 @ 21:50:18
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, riktigt skönt att ha de avklarat!:)

Ofta när man har tarmvred svullnar magen upp.. det gör den inte för mig. Så dom har inte trott det.. men vad vet dom?..

2010-02-08 @ 22:16:32
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0